GLAD PÅSK!



Jag skämms, men har inte fått in videon på bloggen. Nu känns det dessutom som om jag ska filma på nytt, valparna är ju 1 vecka äldre! Så ni får vänta lite. Inga bilder har jag heller ;-) Besvikna, jag förstår. Men jag lovar, bara vi får bättre väder så ska jag fota och filma. Här har varit snöblandat regn nu i flera dagar.  Inga bra väder att fota i.
Valparna är nu förtiden mer vilda än tama, är ute flera svängar om dagen, springer som tokar, köket räcker inte till mer ;-) I går var vi på vår första biltur, hade tänkt hitta någonstans där vi kunnat stanna så de fick springa en stund, men inte en enda skogsväg fanns som var upplogad. Och gå från stora vägen med 6 valpar och 3 vuxna hundar, det är rena självmords försöket! Men Greger visste ett ställe där vi kanske kan ta oss med bilen, ska göra nya försök under påsken. Men valparna var kanon duktiga på att åka bil, ingen kräktes eller mådde dåligt. Jag är ledig hela påsklovet så kom gärna och besök oss, valparna behöver få träffa nya ansikten. Vi kommer nog att göra några besök också med valparna, Gregers brors stuga ska vi ta oss till någon dag, till Viola och pappa Atlas hade vi också tänkt oss!
men ÖNSKAR ER ALLA EN GLAD PÅSK MED MÅNGA ÄGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0