Redan snart 5v.

Här har varit så himmla mycket de senatse dagaran så jag inte hunnit med bloggen. Alla tre ungar sjuka. Valparna blir mer och mer krävande för varje dag. De har fått vara ute en stund i går, i dag är det för blött. De var kul att se hur de först tyckte det var lite otäckt att bli utlyffta ut på altanen, sedan gick det fort över och nyfikenheten tog överhand, man undersökte, nosade på snö, drog lite i gummibandet från solstolen. Nu får vi hoppas vädret blir bättre så de får vara ute en stund varje dag, vi ska försöka ta oss ut på någon biltur också.
De är även reggistreade nu och Madonna tema blev det.  Här kommer lite bilder och vem som heter vad. Ska försöka lägga ut lite film på dem också under helgen.

//Anci 


Gold Status Burning Up (hane 1 )



Gold Status Lucky Star ( hane 2)



Gold Status Hung Up ( Hane 3)



Gold Status La Isla Bonita ( tik1)



Gold Status Forbidden Love ( tik 2)



Gold Status Crazy For You ( tik 3)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena Ö K

UNDERBARA!!!!!Vill ha....=o)

2009-04-03 @ 15:41:33
Postat av: Anne

Vilka ljuvlingar! Det finns en viss risk att de blir bortrövade i natt ;)

2009-04-03 @ 15:49:56
Postat av: AnnaLena

Jag vågar inte komma och titta på dom. Måste hålla mig på behörigt avstånd för annars så skulle det bli en lill Cherie hemma hos oss.



Dom är ljuvliga

2009-04-03 @ 15:53:58
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-03 @ 15:54:56
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0