Nu rör det på sig!

Ja nu börjar det kännas som något är på gång! Hade tagit fel på min arbets tid i morse, trodde jag skulle börja 9.30 fast det visade sig att jag skulle vara på jobbet 7.30. 8.10 blev jag varse min miss, var på jobbet 8.30. Jag han inte tempa Nea innan jag for, men när jag kom hem 13.30 så låg tempen på 37.8, alltså lägre än förrut. I kväll var det meningen att vi skulle gå på bio jag och Greger, vi skulle se på "Män som hatar kvinnor" men vi får ta det  någon anna gång. Nea bäddar och stökar på i lådan i mellanåt, flåsar och jag får springa ut med henne med jämna mellanrum. Sedan kan hon vara lugn och sova en stund och sedan kör hon i gång igen. Det behöver inte betyda att det blir valpar ännu, tempen har inte varit tillräckligt långt ner, om den nu inte var nere i morse. Men vi fattade beslutet att stanna hemma, vill inte att barnen ska behöva ta emot valparna om vi är borta. Sedan har vi ju Brolle just nu på TV ;-) Så vi missar inget!
Skriver här om något händer.

//Anci 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Synd att ni missade bion men ni får gå en annan dag.

Väntar med spänning på nästa uppdatering.



PS: Hemresan gick bra och jag blev mottagen av en superlycklig hund :)

2009-02-28 @ 08:08:12
URL: http://www.tripora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0