3 dygn!

Ja i dag är valparna 3 dygn. Har inte hunnit väga dem ännu i dag, men i går så hade de ökat 30-50g per valp. Det är mycket, från början brukar det vara fullt normalt att de går ner i vikt första dygnet, men det har inte de här gjort. Den största vägde 430g i går och den minsta 310g. Ska väga dem senare i kväll.  Min fotograf Elin har varit borta i dag så det blev inga bilder, få se om jag lyckas få henne att ta några i morgon.
De har varit så lugnt i natt, har sovit i egen säng och endast varit upp 2 gånger och tittat till dem. De låter lite roligt i bland, någon som skriker rakt ut lite argt , har försökt höra vem det är, men har inte lyckats lista ut vem det är. Nea är mer ute ur lådan nu och de ligger i en hög, men så fort Nea kommer ner i lådan så kravlar de  fort som bara den till Nea.
Ny rapport och förhoppningsv is bilder kommer i morgon!

//Anci

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att få sova ordentligt kan jag tänka mig :)

Ser fram emot bilderna!!

2009-03-03 @ 21:45:52
URL: http://www.tripora.se
Postat av: Sanna

Ja, men grattis till Nea-barnen:D Hoppas att du får sova ut lite själv också snart. Jag ser fram mot bilder på valparna.

Kram, Sanna

2009-03-03 @ 23:09:38
URL: http://www.sanningenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0