4 dygn!



I dag är valparna 4 dygn. De ser ut som små bollar. Så fort man rör på dem så bajsar de känns det som, de är som kaviar tuber, smäckfulla sådana! Jag har sovit hela natten nästan, var ut med Nea på natten då hon talade om att hon behövde bajsa. Annars är här lugnt och alla ser ut att må bra!



Ni ser, de är runda och fina, 1 tik är lite mindre annars är de rätt jämnstora.


Försökte få bild på alla flickorna för sig , de blev den här, och ingen på pojkarna för de bara kröp i väg till Nea!



Annars så har elin varit hemma med dem mitt på dagen, jag har varit ute i solen och haft det skönt.

//Anci

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så söta!!

I den här åldern kan man NÄSTAN tror att det är korthår ;)

2009-03-04 @ 21:07:25
URL: http://www.tripora.se
Postat av: Anne

Vilka små sötnosar!!! Jag har mejlat dig också, läs!

2009-03-04 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0