Snart 2 v



Tiden går fort. Har haft fullt upp hela veckan. Personal konferens Tisdag kväll och studiebesök på en förskola Onsdag kväll. Men valparna växer och mår bra. Någon har haft lite geggigt i ögonen då de skulle öppnas, men inget allvarligt. De har däremot börjat skälla, eller de låter som pipdjur och är som början på skall. Låter rätt kul. De ser inget ännu fast ögonen har öppnats, tar någon dag till innan  synen kommer.Här får ni njuta av dem, bilderna tagna i dag. Killarna på blå pläd och tjejerna på rosa!









Killarna var som alltid nästan killar är rätt rörliga ;-) Men några bilder fick jag på dem trotts att de for omkring och letade morsan i lådan.











Jag försökte verkligen få alla att titta åt mitt hål samtdigt men misslyckades då de alltid han krypa i väg innan jag hann ställa in kameran. Men ni ser dem ju lite i alla fall.
Två killar är fortfarande obokade, tycker de ser mycket fina och lovande ut, så om någon är intresserad så hör av er.

//Anci

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja dom ser verkligen jättefina ut alla sex :)

Kul med bilder att titta på!

Ha en bra helg!

2009-03-13 @ 19:43:13
Postat av: Anne

Ja, de ser ljuvliga ut allihop!

2009-03-13 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0